Voor de Skynet abonnees

Sinds begin augustus worden mails van on4bam.com en on6wl.be niet meer afgeleverd bij Skynet. De reden is mij onbekend, maar volgens de logs werden ze gewoon aanvaard bij Skynet en daarna niet afgeleverd in de mailbox van de bestemmeling.

Wat is hiervan het gevolg?

  1. Skynet klanten krijgen mails gestuurd vanaf on4bam.com en on6wl.be niet meer in hun mailbox.
  2. Automatische mails van de websites (on4bam.com en on6wl.be) zoals meldingen dat er nieuwe posts zijn op website of forum komen niet aan bij Skynetklanten.
  3. registratiemails of aanvraag van nieuwe paswoorden voor de websites worden niet ontvangen door Skynetklanten.

Ben je klant bij Skynet dan kan je hen contacteren en klagen dat je de mails van de clubwebsite niet meer ontvangt. Het gaat om meer dan 20% van de geregistreerde leden op de website!

De mailinglist, die vanuit Yahoo mails stuurt, is niet getroffen en werkt zoals het hoort (hoewel soms met vertraging).

Het lijkt er op dat Proximus voor dit probleem geen enkele moeite doet. Ik krijg geen enkele feedback na het 2 weken lang sturen van vele mailserverlogs en resultaten van tests waarbij mail werd gestuurd naar skynetadressen vanaf webmail, mobiele verbinding, vaste verbinding en website. Vanaf nu zal registreren met een Skynet.be adres niet meer lukken, je gebruikt dus best een ander mailadres (Gmail, hotmail…. ). Ben je al geregistreerd met skynetadres en wil je toch notificaties van het forum of website ontvangen of nieuw paswoord aanvragen dan kan je via je profiel een nieuw e-mailadres invoeren.

Update 21 augustus.

Het is vanaf vandaag niet meer mogelijk om te registreren met een Skynet adres en dit tot Proximus het probleem heeft opgelost. Wil je registreren doe dat dan met een alternatief adres (gmail, hotmail,….)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *